Măsuri asumate

Icon

Executivul a stabilit priorităţile în infrastructură pentru anii 2011-2013


STRATEGIE. Printre obiectivele Ministerului Transporturilor sunt autostrăzile şi reconstrucţia infrastructurii rutiere şi feroviare afectate de dezastre naturale – inundaţiile din luna iulie 2005.

Potrivit Strategei fiscal-bugetară elaborată de Guvern pe perioada 2011-2013, Ministerul Transporturilor vrea să finalizeze cele patru autostrăzi, să construiască variante de ocolire şi să reabiliteze mai multe linii de cale ferată:

proiect de restructurare în domeniul transporturilor etapa a III-a, proiect de reabilitare a drumurilor etapa a III-a, variantă de ocolire a municipiului Piteşti, terminal sosiri interne la aeroportul din Timişoara şi creşterea eficienţei termice a clădirilor Spitalului General CF Ploieşti.

Anul viitor ministerul Transporturilor ar urma să aibă un buget de peste 11 miliard de lei, din care 8,1 miliarde vor fi folosiţi pentru investiţii. Executivul vrea, de asemenea, să crească bugetul instituţiei cu cel puţin un miliard de lei în 2012 şi 2013.

Guvernul vrea autostrăzi în 2013

Între 2011 – 2013 “MTI îşi propune să finalizeze 29 obiective/proiecte/programe de investiţii. Dintre principalele proiecte propuse a se finanţa în intervalul 2010 – 2013 menţionăm: Autostrada Bucureşti – Braşov, Autostrada Braşov – Cluj – Borş
Autostrada Cernavodă – Constanţa, Autostrada Arad – Timişoara şi by-pass Arad”, se precizează în Strategie. Alte proiecte pe care şi le propun guvernanţii să le finalizeze sunt: variantele de ocolire a oraşelor: Constanţa, Deva – Orăştie la standard de autostradă, Cluj Est şi Nord – Est, a municipiului Iaşi etapa I şi fluidizarea traficului pe DN1 între km 8+100 – 17+100, Sibiu, Suceava, Lugoj şi centura rutieră în zona de nord a Municipiului Bucureşti.

Metrou până la Otopeni şi Drumul Taberei

Autorităţile spun că vor mai termina alte două magistrale bucureştene de metrou: Magistrala IV – metrou şi legătura reţelei de metrou cu aeroportul internaţional Henri Coandă – Otopeni. Şi pe rutele feroviare Băneasa –Feteşti, Câmpina –Predeal, cea din urmă fiind în reabilitare de mai bine de cinci ani. În plus, statul şi-a propus să reabiliteze, după mai bine de cinci ani de când a fost inundată, caleta ferată afectată de dezastrele naturale din iulie 2005.

Alte proiecte pe care Guvernul şi le-a propus să le finalizeze sunt:

  • reabilitarea liniei de cale ferată Curtici – Simeria
  • facilităţi pentru accesul persoanelor cu handicap în reţeaua de metrou Bucureşti-construcţia infrastructurii de acces rutieră şi feroviară la cel de-al doilea pod Calafat – Vidin
  • reabilitarea liniei feroviare Bucureşti – Constanţa
  • reabilitarea liniei de cale ferată Curtici – Simeria
  • apărări de maluri pe canalul Sulina
  • lucrări de îmbunătăţire a condiţiilor de navigaţie pe Dunăre sectorul Călăraşi – Brăila şi studii adiacente
  • canal navigabil Dunăre – Marea Neagră

sursa: www.evz.ro

Filed under: Declaratii,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Video

Categorii

RSS COGITUS

  • Impactul Universității Babeș-Bolyai în economia municipiului Cluj-Napoca în anul 2015 octombrie 17, 2018
    Universitatea, mai mult ca orice altă instituție sau organizație, poate impulsiona dezvoltarea economică și s… restul » The post Impactul Universității Babeș-Bolyai în economia municipiului Cluj-Napoca în anul 2015 appeared first on Cogitus.
  • Cluj-Napoca – analiza economiei locale aprilie 13, 2018
    Economia municipiului se află într-un stadiu avansat în procesul de evoluție de la economia industrială la o eco… restul » The post Cluj-Napoca – analiza economiei locale appeared first on Cogitus.
  • Calitatea vieții în Cluj-Napoca aprilie 13, 2018
    Parte a procesului de reevaluare a Planului Strategic de Dezvoltare al Municipiului Cluj-Napoca 2014-2020, FSPAC a r… restul » The post Calitatea vieții în Cluj-Napoca appeared first on Cogitus.
  • Acționând împreună, comunele și orașele pot crește mai mult și durabil martie 12, 2018
    În ultimii ani, o parte a orașelor mari din România, între care Cluj-Napoca și Timișoara s-au dezvoltat în mod a… restul » The post Acționând împreună, comunele și orașele pot crește mai mult și durabil appeared first on Cogitus.
  • Criza refugiaților cu plusuri și minusuri | O punere în perspectivă septembrie 29, 2015
    Ultimele două luni au marcat probabil una dintre turnurile migrației din Europa. Imagini cu trenuri supraaglomera… restul » The post Criza refugiaților cu plusuri și minusuri | O punere în perspectivă appeared first on Cogitus.
  • China Housing at the Nexus iunie 1, 2015
    The Chinese housing industry is at the nexus of several force fields pulling and pushing people all over the world. The h… restul » The post China Housing at the Nexus appeared first on Cogitus.
  • De ce ar trebui să alegem primarii în două tururi de scrutin mai 4, 2015
    Există un acord larg în literatura de specialitate privind rolul central al guvernării locale pentru calitatea de… restul » The post De ce ar trebui să alegem primarii în două tururi de scrutin appeared first on Cogitus.
  • It’s Time to Turn the Tables on Russia aprilie 14, 2015
    There is a great deal of analysis and positing of Russia’s nest steps in Ukraine. There is no shortage of experts willi… restul » The post It’s Time to Turn the Tables on Russia appeared first on Cogitus.

Arhiva articole

octombrie 2010
L M M J V S D
« sept.   nov. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
%d blogeri au apreciat asta: